Framgångssaga - Så byggde Aller Media kultur och en stark VI-känsla!
Med en internkommunikation väl förankrat i företagets WHY och med ett stort fokus på ledarskap, självledarskap och medarbetarkommunikation har Aller Media gjort en helt fantastisk resa med sitt Employer Brand!
Den 5 april välkomnar vi dig att delta i ett samtal där Joakim Romanus, HR Direktör och Jennie Knutsson, Kommunikationschef från Aller Media berättar om sitt samarbete och de lärdomar de har fått med sig under resans gång.
En success story som inte bara visar sig i medarbetarnas välmående och engagemang utan även i deras faktiska resultat.
Varmt välkommen att anmäla dig till detta webbinarium önskar vännerna på Wise Professionals och Kimm!
Om Aller Media
Aller Media är marknadsledande inom populärpress i Sverige, med en marknadsandel på 51,2 %*. Vi har några av Sveriges mest välkända varumärken inom tidskrifter, såsom ELLE, MåBra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence.