Smashing the silos
Silos kan orsaka förseningar i projekt, missförstånd mellan avdelningar och missade affärsmöjligheter. I en värld med snabba förändringar och höga kundkrav på digitala touchpoints, blir silos till bromsklossar för tillväxt och flexibilitet.
Maria och Karin visar på hur ni smashar silos i teknik, content, budget och processer för att kunna skapa kundcentrerade organisationer där teknik, investeringar och människor drar åt samma håll.
Talare?
Maria Joons
Lösningsdesigner på Columbus Sverige med inriktning med arkitektur och integration ur ett affärsdrivande perspektiv. Lång erfarenhet av E-handel inom B2B & B2C.
Karin Kennergren
Senior affärskonsult Columbus Sverige med lång erfarenhet av content och e-handelsprojekt för B2B och B2C. Inriktning på hur organisationer kan skapa värde genom kundupplevelsen.
Om oss
KiMM samarbetar med systerbolagen Wise IT och SalesOnly för att bygga det optimala teamet för dig som arbetar inom e-handeln. Vi hittar bästa lösningen för dig söker specialistkompetens inom marknad, försäljning, tech och IT.